Vårt Servicekoncept

Nytt från och med 2016 - nu erbjuder vi också vitvaruservice till konsumenter! Välkomna att kontakta vår kundmottagning på telefon eller mail för mer information.

Professionell service på avtalad tid. Självklart. Men det nöjer vi oss inte med på EP Service.

Inbyggt i vårt varumärke ligger ett leende. Vi har en uttalad vision att det ska vara trevligt, okomplicerat och enkelt att ha med oss att göra. Från första kontakten via mail eller telefon till utförd service.

Att vi får fler och fler kunder inom servicesidan har säkert med vår professionalism att göra. Men att våra kunder stannar kvar hos oss är säkert också personligt!

EP-Service erbjuder service av vitvaror och utrustning i den gemensamma tvättstugan.

Som fastighetsägare eller husvärd kan du lugnt lämna över ansvaret till EP Service. Allt du behöver göra är att kontakta vår kundmottagning och berätta vad som ska åtgärdas. Resten ordnar vi.   

Vi försöker också hela tiden hålla hyresgästen uppdaterad. Ett textmeddelande går ut till det angivna mobilnumret så fort vi tagit emot uppdraget från er fastighetsägare. 

Vi kontaktar hyresgästen, bestämmer när vi ska komma och sköter all övrig kommunikation tills uppdraget är slutfört. Vår service- och leveranspersonal har stor erfarenhet att möta människor i sitt arbete. Vi är lika noga att ge tydliga besked, liksom ett vänligt och personligt bemötande, till dina hyresgäster som vi är till dig som kund.

Vi vet av erfarenhet att hyresgäster uppskattar ett sådant professionellt och personligt bemötande. För oss är det självklart; vi representerar ju också dig när vi utför service.

 

  • Smidigt och flexibelt

    Vi har nyligen inlett vårt samarbete med EP-service för installation
    och service av vitvaror samt tvätt utrustning. Deras långa erfarenhet
    av service och kvalitetstänk gjorde vårt val av leverantör
    enkelt. Under de tre månader långa förhandlingar visade de på
    stor flexibilitet och smidighet. Dessutom är de en av få leverantörer
    som kan ge oss den fullservice vi efterfrågade.
    Under de inledande månaderna har de absolut infriat förväntningarna
    bl.a. avseende våra höga krav på leveranstider, service,
    bemötande.


    Rose-Marie Stolpe, AF Bostäder

  • En trygg service

    "På Folksam har vi använt EP-Service till reparation och installation av vitvaror och tvättutrustning i vårt fastighetsbestånd i malmöregionen i många år. Vi är mycket nöjda med den service vi fått. EP-Service är tydliga och trygga i vad de lovar och utför sina uppdrag med högsta klass."

    Krister Bergström, 
    Folksam Fastigheter AB

  • Trevliga och tillgängliga

    "Stena Fastigheter har sedan Maj 2008 Fastigheter i Lomma/Bjärred. Vi behövde någon som kunde serva våra vitvaror och vår tvättutrustning och då vi använde oss av EP-Service redan tidigare valde vi att fortsätta detta samarbetet i Lomma, vilket fungerar både bra och snabbt. På kontoret finns trevlig personal som hjälper till och ger råd när behov finns. De har de flesta reservdelar och produkter i lager och betjäningen går snabbt. Jag är mycket nöjd."

    Jan Halvorsen, Stena Fastigheter AB

  • God service

    "Södertorpsgårdens seniorboende använder EP-service vid nyinstallation och reparation av vitvaror och fastighetstvätt.

    Vi har alltid varit mycket nöjda, liksom våra hyresgäster med den goda service som EP-Service erbjuder oss."

    Anders Palmqvist, Södertorpsgården

Memory: 1.5 mb